L’Ajuntament de Torroella de Montgrí ha instal·lat tancaments de fusta tractada a tres illes de contenidors a l’Estartit i una de Torroella de Montgrí. Aquestes estructures amaguen els punts de recollida de residus i en milloren la seva imatge i la seva intregració a l’entorn urbà.
Els de l’Estartit s’han col·locat al front marítim, concretament a les illes de davant l’Oficina de Turisme, del giratori que dóna al carrer Santa Anna i del port. A Torroella estan instal·lats a la ronda Pau Casals.
Els tancaments de l’Estartit han representat una inversió d’uns 17.635 euros, que s’han finaçat amb el Pla de Sostenibilitat Turística de Torroella de Montgrí-l’Estartit (2021-2023). Aquesta és una de les intervencions incloses dins la línia d’actuació 2.2 Foment del reciclatge. Per la seva banda, el punt de Torroella ha tingut un cost d’una 5.400 euros que ha finançat l’Ajuntament amb fons propis.